Dosar SSM
Documentatia SSM se intocmeste o singura data si se actualizeaza in baza contractului de externalizare servicii SSM pentru firmele din Bucuresti si judetele Constanta, Tulcea, Braila si Galati sau in baza contractului de asistenta SSM online pentru firmele din restul tarii. Dosarul se intocmeste personalizat in functie de caracteristicile firmei dumneavoastra si cuprinde documentatia obligatorie completa conform legislatiei in vigoare. Continutul dosarului este urmatorul:
- 1. Tematica de instruire introductiv generala
- 2. Tematica de instruire la locul de munca
- 3. Tematica de instruire periodica (12 luni)
- 4. Instructiuni proprii SSM pe meserii sau activitati
- 5. Plan de actiune in caz de pericol grav si imminent
- 6. Lista de acordare de echipament de protectie
- 7. Identificarea riscurilor pentru alegerea EIP
- 8. Extrase din lege
- 9. Fisa postului
- 10. Decizii
-
- 11. Formulare:
- Fisa de magazie pentru acordarea EIP
- Teste
- Autorizari interne electricieni
-
ORGANIZAREA ACTIVITĂȚII DE SECURITATE ŞI SĂNĂTATE ÎN MUNCĂ
Vă oferim un pachet complet și flexibil de servicii care se pliază perfect pe profilul activității dumneavoastră:
- Identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă;
- Instrucţiuni proprii de securitate şi sănătate în muncă;
- Plan de prevenire şi protecţie;
- Programe de instruire si testare a cunostintelor angajatilor;
- Evidenţa zonelor cu risc ridicat şi specific;
- Stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă si tipul acestora;
- Participarea la cercetarea evenimentelor
- Asistență de specialitate în vederea înființării, organizării și funcționării Comitetului de Securitate și Sănătate în Muncă
-
SSM – Securitate si sanatate in munca
Conform legislației în vigoare, toate companiile, instituțiile sau organizațiile din România sunt obligate să organizeze intern activități specifice de ”securitate și sănătate în muncă” (SSM). Acest lucru poate fi realizat prin angajarea a cel puțin unui salariat specializat în domeniul SSM sau externalizarea acestor activități către un serviciu extern de prevenire și protecție. Compania noastră este abilitată de către Ministerul Muncii pentru a desfășura astfel de activități. În calitate de serviciu extern de prevenire și protecție putem să oferim pe bază de contract următoarele activități:
- Întocmire documentație specifică: documentare de instruire, tematici de instruire, dispoziții de organizare
- Obținere autorizații de SSM
- Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională și întocmirea planurilor de prevenire și protecție
- Întocmirea instrucțiunilor proprii de securitate
- Instruirea și testarea salariaților privind regulile de securitatea muncii
- Verificarea punctelor de lucru și întocmirea rapoartelor în vederea eliminării neconformităților constatate
- Dotarea punctelor de lucru cu indicatoare de semnalizare
- Organizarea Comitetului de securitate și sănătate în muncă (pentru societățile cu mai mult de 50 de salariați)
- Comunicarea, cercetarea și avizarea accidentelor de muncă
- Reprezentarea Beneficiarului în cazul controalelor efectuate de către reprezentanții Inspectoratului Teritorial de Muncă
- Audit specific de securitate și sănătate în muncă
- Verificări PRAM